6.12.11

Με λεν Αλέξη

6/12/2008
Σαν σήμερα δολοφονήθηκε Ο Αλέξης Γρηγορόπουλος
************
Ο χρόνος σταμάτησε.
Ενα κορμί θωρώ από ψηλά
το δικό μου το κορμί
μια σφαίρα τρύπησε το στήθος μου
έτσι ξαφνικά χωρίς καμιά αιτία.
*************
''Δολοφόνοι"!
Το πιστόλι ακόμα στραμμένο
κατά πάνω μου συνεχίζει ν' απειλεί
το αγανακτισμένο πλήθος.
************
Από ψηλά χαμογελώ.
************
Ανόητοι, νομίζουν πως με σκότωσαν.
Μάνα μη κλαις.
Εγώ θα μείνω πάντα ένα παιδί
να πολεμώ το άδικο και τους εκτελεστές μας.
**************
Μ' ένα πανό βαμμένο με το αίμα μου
θα' μαι μαζί σας φίλοι μου σε όλες τις πορείες!
*************

6 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Πολύ συγκινητικό Ρένα μου. Ετσι ειναι... κανείς δεν μπορεί να σκοτώσει την ψυχή μας

Ρένα είπε...

Μαρία μου αυτοί οι νέοι που έδωσαν τη ζωή τους θα' ναι η σπορά για αγώνες των λαών απέναντι στην αδικία και τα εγκλήματα.

Νimertis είπε...

Πολύ δυνατό Ρένα... καλησπέρα..

Ρένα είπε...

Καλησπέρα φίλε ΝIMERTΙS. Η δολοφονία ενός παιδιού είναι πολύ δυνατό από μόνο του. Σ' ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Ω!!! τι έγραψες κορίτσι μου.

Ρένα είπε...

Αν είσαι Μελίτα εσύ δεν κατάλαβα το
σχόλιό σου.