15.6.10

Μου φόρεσαν χειροπέδες
γιατί λέει, σκεφτόμουνα πολύ.
Μου φόρεσαν χειροπέδες
γιατί ήθελα να' χω τη σκέψη λεύτερη.
Μου φόρεσαν χειροπέδες
γιατί δεν ήμουν σαν αυτούς.
Μου φόρεσαν χειροπέδες
και με πήγαν σ' ένα πέτρινο νησί.
****************
Εκεί συνάντησα πολλούς
που' χαν τη σκέψη λεύτερη
μ' αγκάλιασαν και μου' παν
καλώς ήλθες σύντροφε.
****************
Ομορφη λέξη
και πόσο όμορφα
ηχεί στ' αυτιά.
Σε γεμίζει κουράγιο
να παλεύεις
για ένα καλύτερο αύριο
χωρίς διακρίσεις.

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ρένα Βασιλά

6 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Tι πολυτιμότερο από την ελευθερία μας...
Όλοι πρέπει να παλεύουμε για αυτήν

Καλησπέρα Ρένα μου

Ρένα είπε...

Ναι η Ελευθερία είναι το υπέρτατο αγαθό της Δημοκρατίας και να μη ξεχνάμε να τιμούμε αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους για να ζούμε εμείς ελεύθεροι.Καληνύχτα και σ' ευχαριστώ για το πέρασμά σου.

Νimertis είπε...

εξαιρετικοί στίχοι Ρένα... δεν έχω πάψει να είμαι αισιόδοξος... κάποτε οι άνθρωποι πάλευαν για τα ιδεώδη τους... τούτες οι μέρες θα ξανάρθουν... καλησπέρα φίλη μου

Ρένα είπε...

Αν δεν είχαμε μια ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο αναρωτιέμαι πως θα μπορούσαμε να ζήσουμε σ' αυτή την διεφθαρμένη κοινωνία και θα φέρναμε παιδιά στον κόσμο. Ευχαριστώ για το πέρασμά σου. Σου εύχομαι καλέ μου φίλε μια όμορφη Κυριακή.

Sταυρούλα Κουγιουμτσιάδη είπε...

«… Διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις…»
Η εξουσία ακινητοποιεί τα χέρια, μα η λεύτερη σκέψη βραχιόλια τιμής τις χειροπέδες θεωρεί.
Η εξουσία ακινητοποιεί τα χέρια γιατί φοβάται τη σφιγμένη γροθιά
Κι απ’ όλες τις λέξεις τρέμει μια,
Εκείνη π’ αντηχεί σαν τη βουή τ’ ανέμου
απ’ της ψυχής τα τρίσβαθα βγαλμένη λες,
τη λέξη
ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΜΟΥ!!!
Καλησπέρα, Ρένα μου. Καλή εβδομάδα!

Ρένα είπε...

Σταυρούλα μου, ευτυχώς τα αρωστημένα
τους μυαλά δεν μπόρεσαν ποτέ τρόπο να βρουν να φυλακίσουν το νου μα και το πνεύμα. Αυτά έμειναν λεύτερα να
πολεμούν για καλύτερες μέρες για μια παραγματική Δημοκρατία.Καλησπέρα σε σένα και στην οικογένεια.