3.5.16

Πατέρα εσύ;


Άκουσα μια φωνή
να μου χαϊδεύει τρυφερά τα αυτιά.
-Γιατί κλαις;
-Γιατί είσαι λυπημένη;
Εγώ σε ήξερα πάντα με ένα χαμόγελο στα χείλη.
Γύρισα να δω ποιος μου μιλά.
Κανείς!
Η φωνή γνωστή… πάρα πολύ γνωστή.
-Να εκεί μια μάνα κρατά στην αγκαλιά της
το πεθαμένο της παιδί και κλαίει.
Πέθανε μέσα στο κρύο, την πείνα και την δυστυχία.
-Και εσύ κλαις;
-Ναι κλαίω γιατί η Ελλάδα αιμορραγεί.
Χάνει τα παιδιά της. Χωρίς νέα παιδιά δεν υπάρχει αύριο.
-Σήκω επάνω. Ύψωσε την γροθιά σου! Επαναστάτησε!
Ζήτα αυτό που ανήκει σε ένα Ελεύθερο Λαό!
Και αν δεν στο δίνουν, διεκδίκησέ το.
Έτσι μόνο θα πάρει ο λαός αυτό που του ανήκει.
Αυτό που του κλέβουν! Το δίκιο του! Την Ελευθερία του!
Γύρισα κοίταξα τον ουρανό, ένα μικρό συννεφάκι
δάκρυσε μια στάλα βροχής και χάθηκε.
-Πατέρα εσύ;

 



2 σχόλια:

Apokalipsis999 είπε...

Εκτός των παιδιών της, η Ελλάδα χάνει κάτι εξίσου σημαντικό: την ελπίδα και την δυναμή της! Γι' αυτό και δεν επαναστατούμε...

Ρένα είπε...

Ευχαριστώ για το πέρασμά σου! Αργησα να σου απαντήσω όχιαπό αμέλεια αλλά από ένα δυσάρεστο τραυματισμό μου.Ναι χάνουμε την Ελπίδα για πάρα πολλά χρόνια. Την Καλημέρα μου!