11.5.12

Σύμφωνα με έγγραφο του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών που δημοσιοποίησε την περασμένη βδομάδα το πρακτορείο «Ρόιτερς», μέχρι τα τέλη του 2011 η Ελλάδα είχε πληρώσει στη Γερμανία τόκους ύψους 380 εκατ. ευρώ, οι οποίοι προέκυψαν από τη συμμετοχή της τελευταίας στο «πακέτο» του πρώτου μνημονίου.
*
Οποιος βιαστεί να πει «τζάμπα πράμα», καλό είναι να σκεφτεί το εξής:
Οι εγχώριοι «σωτήρες»
- που πίνουν το αίμα του ελληνικού λαού για να πληρώνονται τόκοι 380 εκατ. ευρώ στους ξένους «σωτήρες» -
ήταν αυτοί που, για να οριστικοποιηθεί η συμφωνία για το PSI, έφτασαν στο σημείο να περικόψουν ακόμα και τις επικουρικές συντάξεις των 200 και 300 ευρώ,
αφού - όπως έλεγαν - «έπρεπε να εξοικονομήσουν» 325 εκατ. ευρώ...
*
Να, λοιπόν, ποιοι είναι οι κύριοι που υποτίθεται ότι δανείζονται για να... «εξασφαλίσουν μισθούς και συντάξεις στο λαό»!
Είναι οι ίδιοι που
με το ένα χέρι κόβουν 325 εκατ. ευρώ από τις συντάξεις πείνας του λαού, και
με το άλλο χέρι πληρώνουν (από τα χρήματα που έχουν αρπάξει από τις συντάξεις του λαού)
τα 380 εκατ. ευρώ των τόκων που προκύπτουν - μόνο για τους κεφαλαιοκράτες της Γερμανίας - από εκείνα τα δάνεια που τα ξεκοκαλίζουν, μαζί, οι ντόπιοι «πατριώτες» πλουτοκράτες και οι αλλοδαποί «φιλέλληνες» των μονοπωλίων...

Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ -ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 15/3/2012



Το άρθρο αυτό έχει διαβαστεί 1223 φορές

6 σχόλια:

Νimertis είπε...

καλά τα λέει ο Μπογιόπουλος φίλη μου Ρένα αλλά το Κόμμα δεν μας τα λέει καθόλου καλά... οδεύει προς συρρίκνωση και είναι ευθύνη δική τους... σπρώχνουν τον κόσμο στο Συριζα και μετά ζητούν... διόρθωση... τέλος πάντων... να'σαι καλά...

Ρένα είπε...

Σε κάποια σημεία συμφωνώ κι εγώ. Ομως υπάρχουν πολές αιτίες που το κόμμα τηρεί αυτή τη στάση μόνο που δεν τα προβάλλει όσο πρέπει να τα μάθει ο κόσμος.Π.χ σε εκλογές συνδικαλιστικές και δημαρχιακές όπου προηγείτω το Κ.Κ.Ε.κατέβαινε ο ΣΥΡΙΖΑ με Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ για να μη βγει πρώτο το ΚΚΕ. Με τέτοιες και άλλες τρικλοποδιές πως να τους εμπιστευτείς. Πάντως ευχαριστώ για το πάντα ενδιαφέρον πέρασμά σου.

Apokalipsis999 είπε...

Ενδιαφέροντα τα όσα λέει ο Μπογιόπουλος, παρότι δεν τα λέει όλα. Αλλά πέραν των διαπιστώσεων δεν δίνει κάποια ρεαλιστική λύση. Πλην του ότι δεν θέλουμε να κυβερνήσουμε γιατί δεν θα μπορούμε να κάνουμε αντιπολίτευση, όπως λέει και η αρχηγός του, η Αλέκα!
Φαντάσου να την τιμωρήσει ο λαός και να της δώσει αυτοδυναμία με 151 έδρες! Να δω τότε το πως δεν θα κάνει κυβέρνηση!
Κι όσο για τον Μπογιόπουλο... ας είχα τα μισά κυβικά που έχει το αμάξι του και θα ήμουν κι εγώ κομουνιστής!

Ρένα είπε...

Συμπτωματικά έχω δει το αμάξι του Μπογιόπουλου και είναι ένα πολύ μικρό αμάξι.Αν τελευταία το άλλαξε από το μεγάλο μισθό που του δίνει ο Ριζοσπάστης δε ξέρω...ίσως. Σταμάτη
σου έχω ξαναπεί ότι δέχομαι να συζητώ και να δέχομαι όλες τις επιλογές του κόσμου.Ομως αντί να τα βάζουμε με το ΚΚΕ καλύτερα είναι να τα βάζουμε με αυτούς που κυβερνούν εδώ και 30 χρόνια και μας έχουν φέρει σ' αυτή την κατάσταση.Αν μια μέρα ο λαός δώσει την ψήφο του στο ΚΚΕ και δεν δώσει
λύσεις σωστές που να μας βγάζουν από αυτή τη λαίλαπα να είσαι βέβαιος ότι θα είμαι απέναντί τους.
Πάντως σ' ευχαριστώ για το πέρασμά σου κι ας μη συμφωνώ μαζί σου.

Μαρια Νικολαου είπε...

Το θέμα είναι να καταλάβουν όλοι ότι η Ελλάδα δεν χρωστάει πουθενά αντιθετα της χρωστούν.
Αλλά ειμαστε λαός του "δε βαριέσαι"

Ρένα είπε...

Ετσι είναι Μαρία μου. Εγώ να είμαι καλά κι ας καίγεται ο άλλος. Τα παιδάκια μου να βολέψω κι ας πεινάνε τα παιδιά του κόσμου. Κλείνω τα μάτια και δε με ενδιαφέρει ποιός κυβερνά.Ισως όταν θα μας έχουν διαλύσει εντελώς οι "φίλοι"μας να ξυπνήσουμε.